Informacje organizacyjne

Kontakt:

Marzena Paćkowska

Manager projektu

 

tel. +48 22 543 17 45

e-mail: marzena.packowska@bdo.pl

Koszt uczestnictwa w forum*:


1 660 zł+ 23% VAT za jedną osobę – cena promocyjna przy zgłoszeniu do 1.10.2018 r.
1 850 zł+ 23% VAT za jedną osobę - cena regularna

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych.

Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o pobranie i przesłanie podpisanego oświadczenia.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule kod szkolenia.

Cena obejmuje:

  • uczestnictwo w zajęciach,

  • autorskie materiały konferencyjne przygotowane przez Naszych ekspertów,

  • podatki – ujednolicone przepisy - Wydawnictwo LEGIS,

  • przerwy kawowe,

  • lunch,

  • certyfikat uczestnictwa,

  • bilety na spektakl do teatru w dniu  25.10.2018 r.
    Miejsce forum:  


Hotel Marriott*****, Warszawa, Al. Jerozolimskie 65/79

Warunki rezygnacji:


Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed konferencją w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na konferencji nie zwalnia z dokonania opłaty.