
Informacje organizacyjne

Kontakt:
Marzena Paćkowska
Manager projektu
tel. +48 22 543 17 45
e-mail: marzena.packowska@bdo.pl
Koszt uczestnictwa w forum*:
1 660 zł+ 23% VAT za jedną osobę – cena promocyjna przy zgłoszeniu do 1.10.2018 r.
1 850 zł+ 23% VAT za jedną osobę - cena regularna
*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o pobranie i przesłanie podpisanego oświadczenia.
Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule kod szkolenia.
Cena obejmuje:
-
uczestnictwo w zajęciach,
-
autorskie materiały konferencyjne przygotowane przez Naszych ekspertów,
-
podatki – ujednolicone przepisy - Wydawnictwo LEGIS,
-
przerwy kawowe,
-
lunch,
-
certyfikat uczestnictwa,
-
bilety na spektakl do teatru w dniu 25.10.2018 r.
Miejsce forum:
Hotel Marriott*****, Warszawa, Al. Jerozolimskie 65/79
Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed konferencją w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na konferencji nie zwalnia z dokonania opłaty.